Гай Сергій Сергійович - Енциклопедія Сучасної України
Beta-версія
Гай Сергій Сергійович

ГАЙ Сергій Сергійович (14. 04. 1959, Львів) – живописець. Чл. НСХУ (1995). Закін. Львів. ін-т приклад. та декор. мист-ва (1986; викл. Ю. Дворник). Учасник обл. та міжнар. худож. виставок від 1987. Персон. – у Львові (1990, 2005), Києві (1994, 2002–05), Лондоні (1995), Розенгаймі (Німеччина, 1997), Нью-Йорку (2000, 2004), Вашинґтоні (2000), Одесі (2003). Стиліст. спрямування творчості – неоекспресіонізм, неоформізм, примітивізм. Розкуте письмо, динаміка пастоз. мазка, лаконічні кольор. сполучення, образи-алюзії світ. культур. класики створюють заг. портрет інтелектуал., метафіз. живопису, що є органіч. втіленням духу львів. мист. школи. Роботи зберігаються в Нац. музеї у Львові, Івано-Фр. та Хмельн. ХМ.

Тв.: «Оголена» (1989), «Маестро», «Монах», «Закохані» (усі – 1990), «Присвята Ф. Фелліні» (1993), «Блакитна зустріч» (1994), «Він», «Цнота», «Поет» (усі – 1996), «Біля ліхтаря» (1997), «Вечір», «Метелик», «Зірка» (усі – 1998), «Та, яка сидить на стільці», «Натюрморт із червоною пляшкою» (обидва – 1999), «Негритянка» (2000), «Голова римського хлопчика», «Фаюмський хлопчик», «Арлекін» (усі – 2001), «Африканський танок», «Адам і Єва», «Кінь–2», «Нефертіті» (усі – 2002), «Голова Афродіти», «Кінь–3» (обидва – 2004).

А. А. Ошкукова

Стаття оновлена: 2006