Бібліотека Інституту фізики - Енциклопедія Сучасної України
Бібліотека Інституту фізики

БІБЛІОТЕ́КА ІНСТИТУ́ТУ ФІ́ЗИКИ НАНУ Засн. 1929 у Києві як б-ка НДІ фізики Наркомосу УСРР (нині Фізики інститут НАНУ). Назва б-ки змінювалася відповідно до змін назви Ін-ту. Має статус наукової. У структурі б-ки – абонемент та відділ комплектування літ-рою. Бібліотеч. фонд нараховує 310 тис. прим., з них 91 тис. прим. – іноз. видання, книг – 75 тис. прим., період. вид. – 185 тис. прим., спецвидів – 32 тис. прим. У фонді – літ-ра з теор. фізики, оптики, молекуляр. фізики, фізики твердого тіла, квант. електроніки, фіз. електроніки, фізики плазми, біофізики, радіотехніки, а також з суміж. галузей: математики, хімії, обчислювал. техніки, медицини, біології, електротехніки. Особливо цінними є багаторічні комплекти вітчизн. і зарубіж. журналів, серед яких «Журнал Русского физико-химического общества» (1874–1930), «Annalen der Physik» (1900–90), «Успехи физических наук» (від 1918) та ін. Зберігається повний комплект «Українського фізичного журналу» (від 1956), який видає Ін-т. Довідк.-бібліогр. апарат складається з каталогів (абетк., системат., дис., автореф., препринтів, фактографіч.) і картотеки праць науковців Ін-ту. Б-ка видала бібліогр. покажчик «Розвиток фізичних наук на Україні. 1917– 69» (1969). Дир. Л. Джур (від 1985).

К. В. Курдюмова