Альяс Аднан Абдуль-Ахад - Енциклопедія Сучасної України
Beta-версія
Альяс Аднан Абдуль-Ахад

АЛЬЯ́С Аднан Абдуль-Ахад (06. 02. 1943, Баґдад) – живописець (станковий живопис). Канд. мед. н. (1981). Чл. НСХУ (1994). Закін. Харків. держ. мед. ін-т (1968). Навч. у художників О. Хмельницького та Л. Чернова. Учасник респ. і всеукр. виставок. Персон. – 1979, 1980–81, 1984, 1988, 1992, 1995, 2000 (усі – Харків). Твори зберігаються в Харків. ХМ та Музеї нар. творчості Слобожанщини (Харків), а також у приват. зібр. в Україні та за кордоном. Митець етногр. плану, поєднує нар. традиції країн Сходу та України. У темат. натюрмортах переважають роздуми про світ. релігії та духов. цінності України.

Тв.: «Морський пейзаж», (1974), «Портрет дочки», «Іракська селянка» (обидва – 1975), «Ірак – жіночий портрет» (1977), «Проліски та південні лимони» (1979), «Старий Тріполі» (1986), «Алушта», «Травень» (обидва – 1988), «Ранок. Хліб», «Конвалії», «Ісус Христос. Роздуми» (усі – 1991), «Айва» (1992), «Баґдад. Мечеть», «Пасхальний», «Україна благословенна», «Автопортрет» (усі – 1993), «Осінь», «Диня» (обидва – 1994), «Осінні фрукти» (1996), «Великдень», «Село Лебеже» (обидва – 1997), «Заповіді» (1998), «Воскресіння» (1999), «Портрет сина» (2000).

В. Д. Путятін

Стаття оновлена: 2001