Морозов Віктор Олексійович | Енциклопедія Сучасної України
Beta-версія

Морозов Віктор Олексійович


Морозов Віктор  Олексійович

МОРО́ЗОВ Віктор Олексійович (11. 01. 1938, м. Ворошилов, нині Уссурійськ Примор. краю, РФ) – фахівець у галузях технології машинобудування та маркетингу. Д-р тех. н. (1989), проф. (1991). Закін. Львів. політех. ін-т (1960). Працював на вироб-ві; в Укр. академії друкарства (Львів, 1964–2000): від 1990 – проф. каф. технології матеріалів та полігр. машинобудування; за сумісн. 1988–92 – наук. кер. Галуз. н.-д. лаб. алмаз. інструменту і технології Мінверстатпрому СРСР; 2001–15 – зав. каф. маркетингу, від 2016 – проф. каф. маркетингу та екон. безпеки Львів. ін-ту менеджменту. Наук. дослідження: теорія шліфування, процеси оброблення матеріалів, типи алмаз. та абразив. інструментів; методика створення і просування нових товарів, маркетинг. дослідж., стандартизація в маркетингу. Розробив теорію та методику проектування алмаз. та абразив. інструментів з програм. рельєфом робочого шару.

Пр.: Оптимизация контактного взаимодействия шкурки с рельефным рабочим слоем и заготовки // ВМаш. 1990. № 1; Высокоэластичные шкурки для шлифования профильных погонажных деталей // Деревообрабат. пром-сть. 1991. № 10; Определение основных геометрических параметров абразив­ных элементов в жестко-упругом алмазном инструменте // СМ. 1998. № 6; Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. політехніка». 2004. № 499; Маркетинг: Підруч. К., 2005 (спів­авт.); Cтандартизація на рівні маркетингових досліджень // Вісн. Нац. ун-ту «Львів. політехніка». 2011. № 706.

Статтю оновлено: 2019