Куденко Наталія Володимирівна
Визначення і загальна характеристика
КУДЕ́НКО Наталія Володимирівна (11. 04. 1966, Київ) — економіст. Доктор економічних наук (2003), професор (2005). Закін. Київ. інститут нар. господарства (1987), де й працює (нині екон. університет): від 2004 — професор кафедри маркетингу. Основний напрям наукових досліджень — теор. і прикладні аспекти стратег. маркетингу.
Додаткові відомості
- Основні праці
- Маркетингові стратегії фірми. К., 2002; Стратегічний маркетинг: Навч. посіб. К., 2005; Маркетинг: Підруч. К., 2008 (співавт.); Місія підприємства як регулятор його взаємовідносин із суб’єктами маркетингового середовища // Формування ринк. економіки: Зб. наук. пр. Спец. вип. «Маркетинг в Україні: теорія і практика». К., 2009; Маркетинг. Менеджмент. Інновації. С., 2010 (співавт.).