Київський суднобудівельно - судноремонтний завод
КИ́ЇВСЬКИЙ СУДНОБУДІВЕ́ЛЬНО-СУДНОРЕМО́НТНИЙ ЗАВО́Д — підприємство у галузі суднобудування. Його історія розпочинається 1896, коли прийнято рішення про будівництво казен. пароплав. майстерень і елінга в Олександрів. гавані Дніпра, які згодом розвинулися у суднобуд.-судноремонт. завод, що упродовж багатьох років будував річк. судна та баржі і був осн. ремонт. базою для суден усіх типів на Дніпрі. Підпр-во займається суднобудуванням (транспортні судна, універс. суховантажні, контейнеровози, баржі тощо довж. до 76 м, ширина до 11,4 м і вантажопідйомністю до 2 тис. т; судна змішаного типу «річка–море» довж. до 120 м, ширина до 16,2 м, вантажопідйомністю 6 тис. т, доковою вагою до 1,8 тис. т; пасажир. теплоходи та прогулянк. судна тощо) та ремонтом, модернізацією і переобладнанням готових суден. Також виготовляє металоконструкції (контейнери, біґборди, плавпричали для стоянок яхт і катерів тощо). Підпр-во має велику акваторію для відстою суден заг. пл. 48 тис. м2, добудовну набережну довж. 290 м, причал. стінку — 150 м, сліп — 120 м; кранове госп-во, яке нараховує 52 крани вантажопідйомністю до 40 т; дизел. цех, оснащений сучас. устаткуванням, що дозволяє виконувати ремонт, монтаж та налагодження судн. дизел. енергет. установок потуж. 4 тис. к. с. (вироб. потуж. — бл. 100 двигунів щороку). Від поч. створення на заводі побудовано понад 150 і переобладнано понад 100 корпусів суден, відремонтовано понад 450 од. флоту. Кількість працівників (2012) — бл. 300 осіб. Голова правління — А. Овдій (від 2011).