Ніфатова Олена Михайлівна
НІФА́ТОВА Олена Михайлівна (04. 12. 1982, Харків) — економіст. Доктор економічних наук (2019). Закін. Харків. екон. університет (2005), де від 2008 й працювала; від 2019 — професор кафедри підприємництва та бізнесу і заст. нач. н.-д. частини відділу інформ. забезпечення та трансферу технологій Київ. університету технологій та дизайну. Наукові дослідження: брендинг, корпоративна соц. відповідальність, трансфер технологій, інтегров. структури бізнесу, кластерне підприємництво, гендерна політика.
Додаткові відомості
- Основні праці
- Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства. Х., 2013 (співавт.); Брендинг у системі інтегрованих структур бізнесу: теорія, методологія, практика. В., 2017; Assessing the effects of socially responsible strategic partnerships on building brand equity of integrated business structures in Ukraine // Oeconomia Copernicana. 2018. Vol. 9, № 4 (співавт.); Methodological framework for integrated business structures branding development in Ukraine // Innovative Marketing. 2019. Vol. 15, Issue 2 (співавт.).