Ніколаєску Інна Олександрівна
НІКОЛАЄ́СКУ Інна Олександрівна (26. 06. 1978, м. Чигирин Черкас. обл.) — педагог. Доктор педагогічних наук (2018). Закін. Кіровогр. пед. університет (нині Кропивницький, 2000). Відтоді учителювала. 2011–16 — доцент кафедри освіт. менеджменту та пед. інновацій Черкас. інституту післядиплом. освіти пед. працівників; від 2014 — у Черкас. університеті: від 2018 — в. о. завідувача кафедри дошкіл. освіти. Наукові дослідження: теорія та методика навч. рідної мови дітей в дошкіл. навч. закладах; основи психол.-пед. дослідж.; теорія та методика викладання дошкіл. лінгводидактики.
Пр.: Професійно-педагогічна самореалізація викладача системи післядипломної освіти в умовах інформаційно-комунікаційного простору. Чк., 2017; Творче використання геокешингу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти як засобу розвитку дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку // Вісн. Черкас. університету. Сер. Пед. науки. 2018. № 10–11; Особливості професійно-педагогічної самореалізації викладачів засобами ІКТ у міжкурсовий період // Інформ. технології та засоби навч. 2018. Т. 65, № 5 (співавт.); Управління формуванням готовності майбутніх докторів філософії до розробки освітніх програм для дітей дошкільного віку // Вища освіта України у контексті інтеграції до європ. освіт. простору: Зб. наук. пр. К., 2018. Т. 3 (співавт.).
Т. М. Десятов
Основні праці
Професійно-педагогічна самореалізація викладача системи післядипломної освіти в умовах інформаційно-комунікаційного простору. Чк., 2017; Творче використання геокешингу в освітньому процесі закладів дошкільної освіти як засобу розвитку дослідницьких умінь дітей старшого дошкільного віку // Вісн. Черкас. університету. Сер. Пед. науки. 2018. № 10–11; Особливості професійно-педагогічної самореалізації викладачів засобами ІКТ у міжкурсовий період // Інформ. технології та засоби навч. 2018. Т. 65, № 5 (співавт.); Управління формуванням готовності майбутніх докторів філософії до розробки освітніх програм для дітей дошкільного віку // Вища освіта України у контексті інтеграції до європ. освіт. простору: Зб. наук. пр. К., 2018. Т. 3 (співавт.).