Онопрієнко Оксана Володимирівна
ОНОПРІЄ́НКО Оксана Володимирівна (31. 12. 1968, Київ) — педагог. Доктор педагогічних наук (2021). Закін. Київ. пед. інститут (1993). Учителювала; від 2003 — в Інституті педагогіки НАПНУ (Київ): від 2010 — завідувач відділу початк. освіти. Наукові дослідження: теорія початк. навчання, моніторинг навч. досягнень молодших школярів, методика й практика навчання математики учнів початк. школи. Брала участь у розробленні дидакт. систем оцінювання навч. досягнень учнів початк. школи, держ. стандартів початк. освіти (2011, 2018), типових освіт. та навч. програм для 1–4 кл. закладів заг. серед. освіти, програм незалеж. тестування фахових знань та вмінь учасників сертифікації — учителів початк. школи, дидакт.-метод. системи навчання молодших школярів математики.
Пр.: Нова українська школа: методика навчання математики у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: Навч.-метод. посіб. Х., 2019 (співавт.); Нова українська школа: методика навчання математики у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: Навч.-метод. посіб. Х., 2020 (співавт.); Дидактико-методичні засади контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. К., 2020; Інструментарій оцінювання результатів компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів: Метод. посіб. К., 2020; Нова українська школа: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи: Навч.-метод. посіб. Х., 2021.
Н. М. Бібік
Основні праці
Нова українська школа: методика навчання математики у 1–2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: Навч.-метод. посіб. Х., 2019 (співавт.); Нова українська школа: методика навчання математики у 3–4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів: Навч.-метод. посіб. Х., 2020 (співавт.); Дидактико-методичні засади контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. К., 2020; Інструментарій оцінювання результатів компетентнісно орієнтованого навчання молодших школярів: Метод. посіб. К., 2020; Нова українська школа: інноваційна система оцінювання результатів навчання учнів початкової школи: Навч.-метод. посіб. Х., 2021.