ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ
Encyclopedia of Modern Ukraine

Агарков Олег Анатолійович

АГА́РКОВ Олег Анатолійович (18. 01. 1980, Запоріжжя) — політолог. Доктор політичних наук (2013), професор (2015). Закінчив Запорізький університет (2002), Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (нині Дніпро, 2004). Відтоді працював у Запорізькому інституті Міжрегіональної академії управління персоналом; від 2007 — завідувач кафедри соціальної роботи Запорізького технічного університету; від 2019 — декан факультету соціально-психологічної освіти та управління Дніпропетровського університету внутрішніх справ; від 2020 — завідувач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Київського медичного університету; від 2021 — професор кафедри психології Дніпровського гуманітарного університету. Наукові дослідження: стан і тенденції розвитку інтелектуального капіталу державного управління, соціально-політичний маркетинг.

Пр.: Інтелектуальний капітал державного управління як соціальний інститут // Грані. 2007. № 5; Соціально-політичний маркетинг: теоретичний і практичний аспекти. З., 2011; PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу // Вісн. Нац. тех. ун-ту України «Київ. політех. ін-т». Сер. Політологія. Соціологія. Право. 2012. № 1; Зв’язки з громадськістю: історико-теоретичні аспекти. З., 2013 (співавт.); PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу // Соц. технології: актуал. пробл. теорії та практики. 2018. Вип. 79 (співавт.); Адаптація: психолого-медичні проблеми. Дн., 2022 (співавт.).

В. Л. Погребна

Основні праці

Інтелектуальний капітал державного управління як соціальний інститут // Грані. 2007. № 5; Соціально-політичний маркетинг: теоретичний і практичний аспекти. З., 2011; PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу // Вісн. Нац. тех. ун-ту України «Київ. політех. ін-т». Сер. Політологія. Соціологія. Право. 2012. № 1; Зв’язки з громадськістю: історико-теоретичні аспекти. З., 2013 (співавт.); PR-технології в структурі соціально-політичного маркетингу // Соц. технології: актуал. пробл. теорії та практики. 2018. Вип. 79 (співавт.); Адаптація: психолого-медичні проблеми. Дн., 2022 (співавт.).

Читати у файлі PDF

Інформація про статтю

Автор:

Авторські права:

Cтаттю захищено авторським правом згідно з чинним законодавством України. Докладніше див. розділ Умови та правила користування електронною версією «Енциклопедії Сучасної України»

Бібліографічний опис:

Агарков Олег Анатолійович / В. Л. Погребна // Енциклопедія Сучасної України [Електронний ресурс] / Редкол. : І. М. Дзюба, А. І. Жуковський, М. Г. Железняк [та ін.] ; НАН України, НТШ. – К. : Інститут енциклопедичних досліджень НАН України, 2023. – Режим доступу : https://esu.com.ua/article-879017

Том ЕСУ:

Стаття має лише електронну версію

Дата опублікування статті онлайн:

2023

Дата останньої редакції статті:

2023-06-15

Цитованість статті:

переглянути в Google Scholar

Для навчання:

використати статтю в Google Classroom

Тематичний розділ сайту:

Ключове слово:

EMUID (ідентифікатор статті ЕСУ):

879017

Кількість переглядів цього року:

32

Схожі статті

Змієнко-Сенишин
Людина  |  Том 10 | 2010
М. С. Тимошик
Грушевськознавство
Наука і вчення  | Том 6 | 2006
А. Є. Атаманенко
Лупул
Людина  |  Том 18 | 2017
Т. В. Марусик

Нагору