Олтаржевський Дмитро Олегович
ОЛТАРЖЕ́ВСЬКИЙ Дмитро Олегович (24. 05. 1973, Донецьк) — фахівець у галузі соціально-комукаційних технологій. Кандидат філологічних наук (2004), доктор наук із соціальних комунікацій (2014), професор (2021). Закінчив Київський університет (1996). Працював у редакції газети «Урядовий курʼєр». Від 2008 — у Київському університеті: від 2018 — професор кафедри реклами та звʼязків з громадськістю. Наукові дослідження: паблік рилейшнз, корпоративні комунікації, корпоративні медіа, соціальна реклама, проблеми соціалізації бізнесу, корпоративна соціальна відповідальність.
Додаткові відомості
- Основні праці
- Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа. К., 2013; Соціальна реклама: Навч. посіб. К., 2016; Typology of contemporary corporate communication channels // Corporate Communications: An International J. 2019. Vol. 24, № 4; Корпоративні комунікації: свіжий погляд. К., 2023 (співавт.); Цифрові комунікації: Навч. посіб. К., 2023 (співавт.).