Удріс-Бородавко Наталя Сергіївна
У́ДРІС-БОРОДА́ВКО Наталя Сергіївна (25. 11. 1976, с-ще Артемовський Іркутської обл., РФ) — живописець, графічна дизайнерка. Дочка І. Удріс. Кандидат соціологічних наук (2003). Членкиня Спілки дизайнерів України (2007). Срібний диплом Всеукраїнського трієнале графічного дизайну «Брама дизайну» (Київ, 2011). Закінчила художньо-графічний факультет Криворізького педагогічного університету (Дніпропетровська обл., 1998; викладач В. Дмитренко) та аспірантуру при ньому (2001). Працювала викладачем кафедри графіки та декоративно-прикладного мистецтва Криворізького педагогічного університету (2001–03); директором ПП «Інфологос» (Кривий Ріг, 2003–09); доцентом кафедри графічного дизайну Інституту реклами (Київ, 2009–10); від 2010 — у Київському університеті культури і мистецтв: викладач кафедри графічного дизайну, від 2017 — завідувач кафедри. Відповідальний секретар і співредактор наукового ж. «Деміург: ідеї, технології, перспективи технології дизайну» (від 2018). Експериментує в галузі акварельного та олійного живопису, поєднує традиційні графічні техніки з цифровим дизайном, розвиває інноваційну авторську техніку вишитих акварелей. Учасниця всеукраїнських та міжнародних мистецьких виставок з графічного дизайну, графіки й живопису від 2010. Організаторка, кураторка та учасниця локальних і всеукраїнських заходів графічного дизайну «Бачу. Чую. Реагую!» (2017), «Бути українцями» (2018), «100 років сучасності: Баугауз та український конструктивізм», «Україна — Словенія: спільне й відмінне» (обидва — 2019), «Вдалась ти крилатою — мусиш летіть!» (до 125-річчя від дня народження Лесі Українки), «До Всесвітнього дня дизайнера» (обидва — 2021), «Спільне Сонце: до 30-річчя дипломатичних відносин між Україною та Японією» (2022). Співавторка праці «Ілюстрація моди: від Ренесансу до Постмодернізму» (Кривий Ріг, 2013); авторка навчального посібника «Рекламні комунікації» (2014) та книги «Графічний дизайн з українським обличчям», окрім того, була її дизайнеркою, як і видання праці Д. Клочко «Сховане мистецтво: есеї, розмови, коментарі» (обидві — 2023; усі — Київ).
Додаткові відомості
- Основні твори
- серії — живописних натюрмортів «Смуги» (2015–22), плакатних портретів «Визначні українці» (2016–21), цифрової графіки «Різдвяні привітання» (2017–19), цифрових колажів «Українські традиційні свята» (2020–21), вишитих акварелей «Птахи і квіти України» (2021–24).