Кондрашевська Каріна Олексіївна
Визначення і загальна характеристика
КОНДРАШЕ́ВСЬКА Каріна Олексіївна (12. 06. 1980, м. Українка Обухівського р-ну Київської обл.) — співачка (сопрано). Заслужена артистка України (2024). Лауреатка 1-ї премії Міжнародного конкурсу «Мистецтво ХХІ століття» (2006) та Всеукраїнського конкурсу імені О. Петрусенко (2011). Закінчила 2007 музично-педагогічний (кл. фортепіано Ю. Глущенка) і вокальний (кл. Л. Крижановської) факультети Національної музичної академії України. 2006–11 — солістка-вокалістка, від 2011 — артистка-вокалістка (солістка) Національної філармонії України (обидва — Київ). К. — яскрава, емоційна, глибока співачка (сопрано з повноцінним діапазоном), рівноцінно володіє всіма особливостями як камерного, так і оперного виконавства, різними музичними стилями та жанрами (барокова і романтична арія, романс, солоспів, українська народна пісня, a cappella та ін.). Вперше в Україні у рамках Міжнародного музичного фестивалю «Київська весна» (21–25 травня 2018) до 155-річчя Національної філармонії України виконала партію Марґарити у драматичній легенді «Засудження Фауста» Г. Берліоза для солістів, хору і симфонічного оркестру. Серед сольних програм — «Великі поети в музиці», присвячена Т. Шевченку, В. Сосюрі, М. Рильському, Лесі Українці, Л. Костенко; «М. В. Гоголь: енциклопедія всякої всячини»; «Вечір українського романсу»; «Знов весна, і знов надії» (до 150-річчя від дня народження Лесі Українки); «Біла птаха над Україною» (присвята Б. Фільц); «Fly me to the moon»; «Побачення в Сан-Ремо»; «Manhattan, let’s fall in Love...»; «Погляд янгола з небес»; «Світ любові»; «Українське ретро. Співоча Буковина»; «Бортнянський, Березовський, Косенко»; «Присвята Лесі»; «Барвінський, Кос-Анатольський»; «Вишуканість української опери»; «Шедеври бельканто: Белліні та Доніцетті»; «Гамбурзькі вечори» за творами Л. ван Бетговена, Ф. Шуберта, Р. Штраусса; «Татусь Гайдн: Тріумф просвітництва»; Вечір вокальних дуетів «Рідні мелодії»; «Б. Лятошинський у колі друзів»; «Концерт австрійської музики»; «Львівські шлягери», а також програми, присвячені С. Крушельницькій, музиці епохи Бароко, німецько-австрійській музиці, українському класичному і сучасному романсу, камерній італійській класиці, лемківським та стрілецьким пісням тощо. Гастролювала Італією, Україною.
Додаткові відомості
- Основні партії
- Недда («Паяци» Р. Леонкавалло), Віолетта, Анніна («Травіата» Дж. Верді), Іоланта (однойменна опера П. Чайковського), Оксана («Запорожець за Дунаєм» С. Гулака–Артемовського), Наталка Полтавка (однойменна опера М. Лисенка).