Писаренко Володимир Вікторович
Визначення і загальна характеристика
ПИСАРЕ́НКО Володимир Вікторович (22. 07. 1970, с. Миколаївка Братського, нині Вознесенського р-ну Миколаївської обл.) — економіст. Син В. Писаренка. Доктор економічних наук (2011), професор (2015). Закінчив Полтавський сільськогосподарський інститут (1996), де від 2000 й працює (нині аграрний університет): від 2005 — завідувач кафедри ринкових відносин і маркетингу, водночас від 2009 — заступник директора з наукової роботи Навчально-наукового інституту економіки та бізнесу. Наукові дослідження: аналіз динаміки ринку аграрної продукції; встановлення причинно-наслідкового зв’язку між факторами, що впливають на кон’юнктуру ринку продовольства; моделювання продовольчого ринку.
Додаткові відомості
- Основні праці
- Економічна ефективність соціально-етичного маркетингу в АПК Полтави. К., 1999; Менеджмент і маркетинг: Навч. посіб. П., 2007 (співавт.); Маркетинг овочевої продукції (методичні та практичні аспекти). П., 2008; Маркетинговий потенціал як адаптаційна складова сучасного економічного розвитку підприємств // Маркетинг освіти в умовах глобалізаційних викликів. Дн., 2020 (співавт.); Антикризовий маркетинг: Навч. посіб. Дн., 2021 (співавт.); Вдосконалення системи антикризового управління підприємств агробізнесу на основі маркетингових інструментів та антикризових маркетингових рішень // Економіка та підприємництво. 2024. № 1 (співавт.).