Ніфатова Олена Михайлівна — Енциклопедія Сучасної України

Ніфатова Олена Михайлівна

НІФА́ТОВА Олена Михайлівна (04. 12. 1982, Харків) – економіст. Д-р екон. н. (2019). Закін. Харків. екон. ун-т (2005), де від 2008 й працювала; від 2019 – проф. каф. підприємництва та бізнесу і заст. нач. н.-д. частини відділу інформ. забезпечення та трансферу технологій Київ. ун-ту технологій та дизайну. Наукові дослідження: брендинг, корпоративна соц. відповідальність, трансфер технологій, інтегров. структури бізнесу, кластерне підприємництво, гендерна політика.

Пр.: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства. Х., 2013 (спів­авт.); Брендинг у системі інтегрованих структур бізнесу: теорія, методологія, практика. В., 2017; Assessing the effects of socially responsible strategic partner­ships on building brand equity of integrated business structures in Ukraine // Oecono­mia Copernicana. 2018. Vol. 9, № 4 (спів­авт.); Methodological framework for inte­grated business structures branding de­velopment in Ukraine // Innovative Marke­ting. 2019. Vol. 15, Issue 2 (спів­авт.).

В. Г. Щербак

Статтю оновлено: 2021

Покликання на статтю