Коменда Ольга Іванівна
КОМЕ́НДА Ольга Іванівна (28. 07. 1970, смт Локачі Волин. обл.) – музикознавець, педагог, музично-громадська діячка. Канд. мистецтвознавства (2004), доцент (2011). Член НСКУ (2000). Закін. Вищий муз. інститут (Львів, 1994; кл. Д. Дувірак) та аспірантуру ІМФЕ НАНУ (Київ, 1999; кер. А. Муха). 1994–2005 – викладач Волин. училища культури і мистецтв; від 2006 – доцент кафедри історії, теорії мистецтв та виконавства Сх.-європ. університету (обидва – Луцьк). Наукові дослідження з питань муз. мистецтва 20 ст.
Пр.: М. Рославець і А. Шенберґ: спроба фенотипол. паралелей в ракурсі худож.-естет. передумов становлення серійності // Київ. музикознавство. 2002. Вип. 8; Духовні теми і жанри в українській музиці кін. ХХ – поч. ХХІ ст. // Студії мистецтвознавчі. К., 2006. Ч. 4; Творчість Миколи Рославця в контексті становлення музичного модернізму: Навч.-метод. посіб. Лц., 2008; Музично-риторичні прийоми як засіб інтерпретації текстів Г. Сковороди у хоровій симфонії О. Щетинського «Узнай себе» // Музикознавчі студії. Лц., 2010. Вип. 6; Інтертекстуальний простір «Українського реквієму» О. Козаренка // Там само. 2011. Вип. 7.
А. Г. Єфименко
Основні праці
М. Рославець і А. Шенберґ: спроба фенотипол. паралелей в ракурсі худож.-естет. передумов становлення серійності // Київ. музикознавство. 2002. Вип. 8; Духовні теми і жанри в українській музиці кін. ХХ – поч. ХХІ ст. // Студії мистецтвознавчі. К., 2006. Ч. 4; Творчість Миколи Рославця в контексті становлення музичного модернізму: Навч.-метод. посіб. Лц., 2008; Музично-риторичні прийоми як засіб інтерпретації текстів Г. Сковороди у хоровій симфонії О. Щетинського «Узнай себе» // Музикознавчі студії. Лц., 2010. Вип. 6; Інтертекстуальний простір «Українського реквієму» О. Козаренка // Там само. 2011. Вип. 7.