Розмір шрифту

A

Бренд

БРЕНД (англ. brand — тавро, фабрична марка) — усві­домлені асоціації та емоції, що виникають у людини при сприйнят­ті певного слова чи образу, формують її звички та спосіб життя. У конкретному ро­зумін­ні, Б. — сукупність іміджевих, екс­плуатаційних, тех. та ін. характеристик товару, що виражається в торговій марці; сві­домо і посилено навʼязується для просува­н­ня його на ринку. Б. може бути як зареєстрованим, так і незареєстрованим товар. знаком, який у результаті тривалого викори­ста­н­ня і реклами сформував у споживачів позитивне ставле­н­ня, внаслідок чого може охоронятися законом навіть без реєстрації. Марка є символом Б. Мета будь-якої марки чи товар. знаку — пере­творитися на Б., що є більш емоційним, змістовнішим поня­т­тям; Б. — інтелектуальна частина товару. Торгова марка пере­творюється на Б. тоді, коли комунікація товар–покупець стає сильнішою та більш стійкою у порівнян­ні з ін. марками. Власник Б. не тільки ві­ді­грає провід­ну роль на ринку певних товарів або послуг, але й використовує сам Б. в якості товару. Статус Б. вимагає по­стійної під­тримки за рахунок нових ідей, винаходів, дизайнер. роз­робок тощо. Основні критерії до назви Б.: легкість вимови, індивідуальність, інформація про належність та якість товару. Найві­доміші світові Б.: «Coca-Cola», «Microsoft», «Sony» тощо. Ві­домі українські Б.: «Антонов», «Оболонь» тощо.

Іконка PDF Завантажити статтю

Інформація про статтю


Автор:
Статтю захищено авторським правом згідно з чинним законодавством України. Докладніше див. розділ Умови та правила користування електронною версією «Енциклопедії Сучасної України»
Дата останньої редакції статті:
груд. 2004
Том ЕСУ:
3
Дата виходу друком тому:
Тематичний розділ сайту:
Світ-суспільство-культура
EMUID:ідентифікатор статті на сайті ЕСУ
37693
Вплив статті на популяризацію знань:
загалом:
87
сьогодні:
1
Бібліографічний опис:

Бренд / С. Г. Шаповал // Енциклопедія Сучасної України [Електронний ресурс] / редкол. : І. М. Дзюба, А. І. Жуковський, М. Г. Железняк [та ін.] ; НАН України, НТШ. – Київ: Інститут енциклопедичних досліджень НАН України, 2004. – Режим доступу: https://esu.com.ua/article-37693.

Brend / S. H. Shapoval // Encyclopedia of Modern Ukraine [Online] / Eds. : I. М. Dziuba, A. I. Zhukovsky, M. H. Zhelezniak [et al.] ; National Academy of Sciences of Ukraine, Shevchenko Scientific Society. – Kyiv : The NASU institute of Encyclopedic Research, 2004. – Available at: https://esu.com.ua/article-37693.

Завантажити бібліографічний опис

ВСІ СТАТТІ ЗА АБЕТКОЮ

Нагору нагору