ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ
Encyclopedia of Modern Ukraine
A

Бренд

БРЕНД (англ. brand – тавро, фабрична марка) – усвідомлені асоціації та емоції, що виникають у людини при сприйнятті певного слова чи образу, формують її звички та спосіб життя. У конкретному розумінні, Б. – сукупність іміджевих, експлуатаційних, тех. та ін. характеристик товару, що виражається в торговій марці; свідомо і посилено нав’язується для просування його на ринку. Б. може бути як зареєстрованим, так і незареєстрованим товар. знаком, який у результаті тривалого використання і реклами сформував у споживачів позитивне ставлення, внаслідок чого може охоронятися законом навіть без реєстрації. Марка є символом Б. Мета будь-якої марки чи товар. знаку – перетворитися на Б., що є більш емоційним, змістовнішим поняттям; Б. – інтелектуальна частина товару. Торгова марка перетворюється на Б. тоді, коли комунікація товар–покупець стає сильнішою та більш стійкою у порівнянні з ін. марками. Власник Б. не тільки відіграє провідну роль на ринку певних товарів або послуг, але й використовує сам Б. в якості товару. Статус Б. вимагає постійної підтримки за рахунок нових ідей, винаходів, дизайнер. розробок тощо. Основні критерії до назви Б.: легкість вимови, індивідуальність, інформація про належність та якість товару. Найвідоміші світові Б.: «Coca-Cola», «Microsoft», «Sony» тощо. Відомі українські Б.: «Антонов», «Оболонь» тощо.

С. Г. Шаповал

завантажити статтю

Інформація про статтю

Автор:

Авторські права:

Cтаттю захищено авторським правом згідно з чинним законодавством України. Докладніше див. розділ Умови та правила користування електронною версією «Енциклопедії Сучасної України»

Бібліографічний опис:

Бренд / С. Г. Шаповал // Енциклопедія Сучасної України [Електронний ресурс] / Редкол. : І. М. Дзюба, А. І. Жуковський, М. Г. Железняк [та ін.] ; НАН України, НТШ. – К. : Інститут енциклопедичних досліджень НАН України, 2004. – Режим доступу : https://esu.com.ua/article-37693

Том ЕСУ:

3-й

Дата виходу друком тому:

2004

Дата останньої редакції статті:

Цитованість статті:

переглянути в Google Scholar

Для навчання:

використати статтю в Google Classroom

Тематичний розділ сайту:

EMUIDідентифікатор статті на сайті ЕСУ

37693

Кількість переглядівдані щодо перегляду сторінок на сайті збираються від початку 2024 року

50

Схожі статті

Вісник
Світ-суспільство-культура  |  Том 4  |  2005
Б. Я. Котур, Б. З. Якимович
Кубанський козацький хор
Світ-суспільство-культура  |  Том 15  |  2014
І. М. Сікорська
Длябога
Світ-суспільство-культура  |  Том 8  |  2008
О. С. Олійник

ВСІ СТАТТІ ЗА АБЕТКОЮ

Нагору