Лабурцева Олена Іванівна
ЛА́БУРЦЕВА Олена Іванівна (18. 07. 1961, Риґа) – економіст. Доктор економічних наук (2008), професор (2010). Закін. Київ. технол. інститут легкої промисловості (1983), де й працювала (нині університет технологій та дизайну): 2000–14 – завідувач кафедри маркетингу; від 2014 – професор кафедри маркетингу та реклами Київ. торг.-екон. університету. Наукові дослідження: маркетинг. ціноутворення, стратег. маркетинг, проблеми застосування екон.-матем. методів у маркетинг. управлінні.
Пр.: Маркетинг і розвиток підприємництва в легкій промисловості України. 2008; Легка промисловість України: стан, проблеми, перспективи економічного розвитку. 2009 (співавт.); Методологічні основи стратегічного маркетингового планування // Методол. основи розвитку постіндустр. економіки. 2010; Обґрунтування цінових рішень в умовах ризику та невизначеності // Методол. засади упр. бізнесом. 2014 (співавт.); усі – Київ.
Р. В. Пилипчук
Основні праці
Маркетинг і розвиток підприємництва в легкій промисловості України. 2008; Легка промисловість України: стан, проблеми, перспективи економічного розвитку. 2009 (співавт.); Методологічні основи стратегічного маркетингового планування // Методол. основи розвитку постіндустр. економіки. 2010; Обґрунтування цінових рішень в умовах ризику та невизначеності // Методол. засади упр. бізнесом. 2014 (співавт.); усі – Київ.