Маркетинг і менеджмент інновацій
Визначення і загальна характеристика
«МАРКЕ́ТИНГ І МЕ́НЕДЖМЕНТ ІННОВА́ЦІЙ»
– науковий журнал. Заснований 2010 Сумським університетом. Друкують щокварталу українською та англійською мовами накладом 150 примірників. Висвітлюють актуальні питання з маркетингу інновацій та інноваційного менеджменту. Розглядають теоретичні, методологічні та практичні аспекти інноваційних трансформацій в економіці. Основні рубрики: «Маркетинг інновацій», «Інновації у маркетингу», «Інноваційний менеджмент», «Проблеми управління інноваційним менеджментом», «Екологічний маркетинг і менеджмент», «Рецензії». Головні редактори: С. Ілляшенко (2010–17), О. Люльов (від 2018).
В. М. Власенко