Київська дитяча академія мистецтв
КИ́ЇВСЬКА ДИТЯ́ЧА АКАДЕ́МІЯ МИСТЕ́ЦТВ Засн. 1994 як заклад інновац. типу. Автор наук. концепції та ректор — М. Чембержі. В основі концепції — ідея безперерв. профес. мист. освіти (підготовча школа — початк. школа — осн. школа — ВШ) в одному закладі. Проводить підготовку фахівців із напрямків: «муз. мистецтво», «образотворче мистецтво», «театр. мистецтво», «естрадне мистецтво», «хореографія». У складі — навч. підрозділи (осн. — Вищий мист. коледж), спеціаліз. центри (н.-д., інформ., комп’ютер., філармон., виставк., мед.). У навч. процесі використовують сучасні інформ. технології (мультимедійна, комп’ютерна, аудіовізуал. техніка, студія звукозапису тощо). За період існування в Академії підготовлено бл. 500 лауреатів нац. та міжнар. конкурсів; створ. 2 хори, струн. та джаз. оркестри, камер. театр старовин. музики, інструм. ансамблі. Серед викл. і консультантів — відомі проф., д-ри й канд. н., нар. та засл. арт. і художники України, засл. діячі мистецтв України, академік НАМУ та НАПНУ. Кількість студентів — бл. 500 осіб. Серед випускників — співачка Т. Міюс, бандуристка К. Коврик, піаністка Ю. Медведєва, віолончеліст Д. Татаренко, актори Д. Ступка, К. Буцька, О. Дідик, О. Сухенко, П. Лі, художник І. Неправда; а також педагоги О. Пальниченко, Д. Чембержі, С. Погребиський, І. Салагаєва, Г. Удовенко, М. Попович, А. Богданова.
Рекомендована література
- Чембержі М. Наближення до високих істин: Ст. та інтерв’ю. 2004;
- Ржевська М. Київська дитяча академія мистецтв в інноваційних перетвореннях сучасної освіти // Глобалізація і Болон. процес: проблеми і технології. 2005;
- Чембержі М. Ранкові роздуми про вічне. 2010 (усі — Київ).
Фотоілюстрації
Схожі статті
