Капіца Михайло Іванович
КА́ПІЦА Михайло Іванович (31. 08. 1960, м. Жашків Черкас. обл.) – фахівець у галузі залізничного транспорту. Доктор технічних наук (2010). Закін. Дніпроп. інститут інж. залізнич. транспорту (1985), де відтоді й працює (нині університет залізнич. транспорту): від 1990 – доцент кафедри локомотивів. Основний напрям наукових досліджень – удосконалення систем утримування тягового рухомого складу залізниць.
Пр.: Оренда тягового рухомого складу – крок до нової системи утримування // Залізнич. транспорт України. 2002. № 1 (співавтор); Напрямки розвитку системи утримування тягового рухомого складу залізниць // Там само. 2003. № 2 (співавтор); Основные пути развития диагностики локомотивов // Вісн. Сх.-укр. університету. 2003. № 9(67) (співавтор); Необходимые условия рациональности системы плановых восстановлений подвижного состава // Зб. наук. пр. Київ. університету економіки і технологій транспорту. Сер. Транспортні системи і технології. 2003. Вип. 4 (співавтор); Сучасні методи контролю поточного стану ізоляції тягових електричних машин локомотивів // Залізнич. транспорт України. 2006. № 2 (співавтор); Організація раціональної системи утримування тепловозів серії ТГМ4 на прикладі ВАТ «Металургійний комбінат “Запоріжсталь”» // Вісн. Дніпроп. університету залізнич. транспорту. 2008. Вип. 21.
Б. Є. Боднар
Основні праці
Оренда тягового рухомого складу – крок до нової системи утримування // Залізнич. транспорт України. 2002. № 1 (співавтор); Напрямки розвитку системи утримування тягового рухомого складу залізниць // Там само. 2003. № 2 (співавтор); Основные пути развития диагностики локомотивов // Вісн. Сх.-укр. університету. 2003. № 9(67) (співавтор); Необходимые условия рациональности системы плановых восстановлений подвижного состава // Зб. наук. пр. Київ. університету економіки і технологій транспорту. Сер. Транспортні системи і технології. 2003. Вип. 4 (співавтор); Сучасні методи контролю поточного стану ізоляції тягових електричних машин локомотивів // Залізнич. транспорт України. 2006. № 2 (співавтор); Організація раціональної системи утримування тепловозів серії ТГМ4 на прикладі ВАТ «Металургійний комбінат “Запоріжсталь”» // Вісн. Дніпроп. університету залізнич. транспорту. 2008. Вип. 21.