/>
ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ
Encyclopedia of Modern Ukraine
A

Капіца Михайло Іванович

КА́ПІЦА Михайло Іванович (31. 08. 1960, м. Жашків Черкас. обл.) – фахівець у галузі залізничного транспорту. Доктор технічних наук (2010). Закін. Дніпроп. інститут інж. залізнич. транспорту (1985), де відтоді й працює (нині університет залізнич. транспорту): від 1990 – доцент кафедри локомотивів. Основний напрям наукових досліджень – удосконалення систем утримування тягового рухомого складу залізниць.

Пр.: Оренда тягового рухомого складу – крок до нової системи утримування // Залізнич. транспорт України. 2002. № 1 (співавтор); Напрямки розвитку системи утримування тягового рухомого складу залізниць // Там само. 2003. № 2 (співавтор); Основные пути развития диагностики локомотивов // Вісн. Сх.-укр. університету. 2003. № 9(67) (співавтор); Необходимые условия рациональности системы плановых восстановлений подвижного состава // Зб. наук. пр. Київ. університету економіки і технологій транспорту. Сер. Транспортні системи і технології. 2003. Вип. 4 (співавтор); Сучасні методи контролю поточного стану ізоляції тягових електричних машин локомотивів // Залізнич. транспорт України. 2006. № 2 (співавтор); Організація раціональної системи утримування тепловозів серії ТГМ4 на прикладі ВАТ «Металургійний комбінат “Запоріжсталь”» // Вісн. Дніпроп. університету залізнич. транспорту. 2008. Вип. 21.

Б. Є. Боднар

Основні праці

Оренда тягового рухомого складу – крок до нової системи утримування // Залізнич. транспорт України. 2002. № 1 (співавтор); Напрямки розвитку системи утримування тягового рухомого складу залізниць // Там само. 2003. № 2 (співавтор); Основные пути развития диагностики локомотивов // Вісн. Сх.-укр. університету. 2003. № 9(67) (співавтор); Необходимые условия рациональности системы плановых восстановлений подвижного состава // Зб. наук. пр. Київ. університету економіки і технологій транспорту. Сер. Транспортні системи і технології. 2003. Вип. 4 (співавтор); Сучасні методи контролю поточного стану ізоляції тягових електричних машин локомотивів // Залізнич. транспорт України. 2006. № 2 (співавтор); Організація раціональної системи утримування тепловозів серії ТГМ4 на прикладі ВАТ «Металургійний комбінат “Запоріжсталь”» // Вісн. Дніпроп. університету залізнич. транспорту. 2008. Вип. 21.

завантажити статтю

Інформація про статтю

Автор:

Авторські права:

Cтаттю захищено авторським правом згідно з чинним законодавством України. Докладніше див. розділ Умови та правила користування електронною версією «Енциклопедії Сучасної України»

Бібліографічний опис:

Капіца Михайло Іванович / Б. Є. Боднар // Енциклопедія Сучасної України [Електронний ресурс] / Редкол. : І. М. Дзюба, А. І. Жуковський, М. Г. Железняк [та ін.] ; НАН України, НТШ. – К. : Інститут енциклопедичних досліджень НАН України, 2012. – Режим доступу : https://esu.com.ua/article-9429

Том ЕСУ:

12-й

Дата виходу друком тому:

2012

Дата останньої редакції статті:

2012

Цитованість статті:

переглянути в Google Scholar

Для навчання:

використати статтю в Google Classroom

Тематичний розділ сайту:

Ключове слово:

EMUID (ідентифікатор статті ЕСУ):

9429

Кількість переглядів цього року:

33

Схожі статті

Кривопішин
Людина  |  Том 15 | 2014
О. В. Жудін
Боднар
Людина  |  Том 3 | 2020
А. А. Босов
Дацун
Людина  | 2024
О. С. Жученко

Нагору