Методів вивчення іноземних мов Інститут НАПНУ
МЕ́ТОДІВ ВИ́ВЧЕННЯ ІНОЗЕ́МНИХ МОВ Інститут НАПНУ Діяв 1993–2014 в Одесі. Засн. з метою розроблення та впровадження у практику серед. і вищих закладів освіти сучас. методів навч. іноз. мов. Осн. напрями роботи: дослідж. цілей, змісту, методів і засобів навч. іноз. мов, а також контроль отриманих результатів. Теор. концепції навч. обґрунтували А. Богуш, В. Плахотник, Р. Мартинова (дир. 1993–2014). Результатом дослідж. стали свідомо-практ. та системно-комунікат. методи, останній з яких отримав статус винаходу (2002). Вони покладені в основу підготовки перших у незалеж. Україні підручників з англ. мови для учнів 5–11 кл. заг.-осв. шкіл. Системно-комунікат. метод використано при розробленні підручників з англ. мови та практ. курсів її вивчення для студентів гуманітар. факультетів пед. університетів (2002–09). Інститут мав 15 експерим. майданчиків, що діяли в заг.-осв. школах Одеси. Там проводили апробацію та удосконалення підручників; аспіранти кафедр зх. і сх. мов та методики їх навч. Пд.-укр. пед. університету (Одеса) здійснювали експерим. дослідж. інтегров. процесу навч. студентів немовних спеціальностей окремих освіт. дисциплін в англомов. супроводі. Зокрема, інтегровано такі курси: «Історія давніх цивілізацій» (Л. Добровольська, 2007); «Глобальні проблеми довкілля» (А. Кордонова, 2010); «Професійне мовлення майбутніх журналістів» (А. Гулала-Нурі, 2014); «Ділове мовлення майбутніх психологів» (І. Левчик, 2014); «Презентаційне мовлення майбутніх фахівців у сфері туризму» (М. Митник, 2014); «Ділове мовлення майбутніх політологів» (О. Москалюк, 2015); «Презентаційне мовлення майбутніх інженерів» (О. Попіль, 2015); «Читання лоцій майбутніми судноводіями» (Н. Пріміна, 2016).