Морозов Віктор Олексійович
МОРО́ЗОВ Віктор Олексійович (11. 01. 1938, м. Ворошилов, нині Уссурійськ Примор. краю, РФ) — фахівець у галузях технології машинобудування та маркетингу. Доктор технічних наук (1989), професор (1991). Закін. Львів. політех. інститут (1960). Працював на виробництві; в Укр. академії друкарства (Львів, 1964–2000): від 1990 — професор кафедри технології матеріалів та полігр. машинобудування; за сумісн. 1988–92 — наук. кер. Галуз. н.-д. лаб. алмаз. інструменту і технології Мінверстатпрому СРСР; 2001–15 — завідувач кафедри маркетингу, від 2016 — професор кафедри маркетингу та екон. безпеки Львів. інституту менеджменту. Наукові дослідження: теорія шліфування, процеси оброблення матеріалів, типи алмаз. та абразив. інструментів; методика створення і просування нових товарів, маркетинг. дослідж., стандартизація в маркетингу. Розробив теорію та методику проектування алмаз. та абразив. інструментів з програм. рельєфом робочого шару.
Додаткові відомості
- Основні праці
- Оптимизация контактного взаимодействия шкурки с рельефным рабочим слоем и заготовки // ВМаш. 1990. № 1; Высокоэластичные шкурки для шлифования профильных погонажных деталей // Деревообрабат. пром-сть. 1991. № 10; Определение основных геометрических параметров абразивных элементов в жестко-упругом алмазном инструменте // СМ. 1998. № 6; Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування // Вісн. Нац. університету «Львівська політехніка». 2004. № 499; Маркетинг: Підруч. К., 2005 (співавт.); Cтандартизація на рівні маркетингових досліджень // Вісн. Нац. університету «Львівська політехніка». 2011. № 706.