Олександренко Катерина Валентинівна
ОЛЕКСА́НДРЕНКО Катерина Валентинівна (16. 02. 1965, м. Сокаль, нині Червоноград. р-ну Львів. обл.) — психолог. Дружина В. Олександренка. Доктор психологічних наук (2014), професор (2019). Закін. Луцький пед. інститут (1987), Уман. пед. університет (Черкас. обл., 2019). Від 1987 викладає у Хмельн. університеті: 2001–11 — завідувач кафедри іноз. філології, від 2016 — завідувач кафедри іноз. мов. Наукові дослідження: психологія розвитку іншомов. комунікат. компетентності майбут. фахівця з міжнар. відносин.
Пр.: Соціально-психологічні механізми розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього фахівця // Пробл. екстремал. та криз. психології: Зб. наук. пр. Х., 2016. Вип. 20; Результати експериментального впровадження основних положень психолого-педагогічної концепції розвитку іншомовної комунікативної компетентності // Зб. наук. пр. Уман. пед. університету. 2016. Вип. 2; Аналіз стану розробленості проблеми ІКК у сучасній психології // Наук. часопис Нац. пед. університету. Сер. Психол. науки: Зб. наук. пр. К., 2017. Вип. 5; Impact of the Internet using experience on the peculiarities of the Internet text understanding // Psycholinguistics. 2019. Vol. 26 (співавт.); The positive worldview of teenage schoolchildren as a predictor of a safe educational environment // Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimesionala. 2021. Vol. 13, № 3 (співавт.).
К. В. Святчик
Основні праці
Соціально-психологічні механізми розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього фахівця // Пробл. екстремал. та криз. психології: Зб. наук. пр. Х., 2016. Вип. 20; Результати експериментального впровадження основних положень психолого-педагогічної концепції розвитку іншомовної комунікативної компетентності // Зб. наук. пр. Уман. пед. університету. 2016. Вип. 2; Аналіз стану розробленості проблеми ІКК у сучасній психології // Наук. часопис Нац. пед. університету. Сер. Психол. науки: Зб. наук. пр. К., 2017. Вип. 5; Impact of the Internet using experience on the peculiarities of the Internet text understanding // Psycholinguistics. 2019. Vol. 26 (співавт.); The positive worldview of teenage schoolchildren as a predictor of a safe educational environment // Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimesionala. 2021. Vol. 13, № 3 (співавт.).