Зайцев Юрій Олександрович
ЗА́ЙЦЕВ Юрій Олександрович (08. 06. 1976, м. Дергачі, нині Харківського р-ну Харківської обл.) — економіст. Доктор економічних наук (2017), професор (2020). Закінчив Харківський економічний університет (2001), Макіївський економіко-гуманітарний інститут (Донецька обл., 2012), Харківський технічний університет сільського господарства (2020). Очолював низку приватних підприємств у Харкові та Харківській обл. (1994—2004, 2007—10). Працював 2009—15 у Міжнародному університеті бізнесу та права (Херсон); від 2015 — у Харківському технічному університеті сільського господарства (за сумісництвом): професор кафедри обліку та аудиту; від 2016 — на керівних посадах у структурі Державної податкової служби в Харківській обл., зокрема 2020—21 — заступник начальника Головного управління. Від 2022 — генеральний директор Інституту охорони ґрунтів України (Київ). Наукові дослідження: управління комерційною діяльністю суб’єктів економічних відносин; механізми управління адаптацією підприємств та об’єднань до умов цільових ринків збуту продукції; розвиток конкурентного потенціалу суб’єктів сфери матеріального виробництва; стратегічний менеджмент і маркетинг.
Пр.: Детермінанти розвитку систем ринкового розподілу продукції аграрних підприємств // Вісн. Харків. тех. університету с. господарства. 2015. Вип. 162 (співавтор); Адаптивні механізми в системах управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств // Галиц. екон. вісн. 2016. № 1(50) (співавтор); Маркетингова орієнтація управління збутом продукції аграрних підприємств: стратегії, системи, інструментарій. Х., 2016; Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово збутовою діяльністю аграрних підприємств // Актуал. пробл. інновац. економіки. 2017. № 1.
О. Ю. Амосов
Основні праці
Детермінанти розвитку систем ринкового розподілу продукції аграрних підприємств // Вісн. Харків. тех. університету с. господарства. 2015. Вип. 162 (співавтор); Адаптивні механізми в системах управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств // Галиц. екон. вісн. 2016. № 1(50) (співавтор); Маркетингова орієнтація управління збутом продукції аграрних підприємств: стратегії, системи, інструментарій. Х., 2016; Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово збутовою діяльністю аграрних підприємств // Актуал. пробл. інновац. економіки. 2017. № 1.