ЕНЦИКЛОПЕДІЯ
СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ
Encyclopedia of Modern Ukraine
A

Зайцев Юрій Олександрович

ЗА́ЙЦЕВ Юрій Олександрович (08. 06. 1976, м. Дергачі, нині Харківського р-ну Харківської обл.) — економіст. Доктор економічних наук (2017), професор (2020). Закінчив Харківський економічний університет (2001), Макіївський економіко-гуманітарний інститут (Донецька обл., 2012), Харківський технічний університет сільського господарства (2020). Очолював низку приватних підприємств у Харкові та Харківській обл. (1994—2004, 2007—10). Працював 2009—15 у Міжнародному університеті бізнесу та права (Херсон); від 2015 — у Харківському технічному університеті сільського господарства (за сумісництвом): професор кафедри обліку та аудиту; від 2016 — на керівних посадах у структурі Державної податкової служби в Харківській обл., зокрема 2020—21 — заступник начальника Головного управління. Від 2022 — генеральний директор Інституту охорони ґрунтів України (Київ). Наукові дослідження: управління комерційною діяльністю суб’єктів економічних відносин; механізми управління адаптацією підприємств та об’єднань до умов цільових ринків збуту продукції; розвиток конкурентного потенціалу суб’єктів сфери матеріального виробництва; стратегічний менеджмент і маркетинг.

Пр.: Детермінанти розвитку систем ринкового розподілу продукції аграрних підприємств // Вісн. Харків. тех. університету с. господарства. 2015. Вип. 162 (співавтор); Адаптивні механізми в системах управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств // Галиц. екон. вісн. 2016. № 1(50) (співавтор); Маркетингова орієнтація управління збутом продукції аграрних підприємств: стратегії, системи, інструментарій. Х., 2016; Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово збутовою діяльністю аграрних підприємств // Актуал. пробл. інновац. економіки. 2017. № 1.

О. Ю. Амосов

Основні праці

Детермінанти розвитку систем ринкового розподілу продукції аграрних підприємств // Вісн. Харків. тех. університету с. господарства. 2015. Вип. 162 (співавтор); Адаптивні механізми в системах управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств // Галиц. екон. вісн. 2016. № 1(50) (співавтор); Маркетингова орієнтація управління збутом продукції аграрних підприємств: стратегії, системи, інструментарій. Х., 2016; Категорія «ринковий розподіл» в дослідженнях управління маркетингово збутовою діяльністю аграрних підприємств // Актуал. пробл. інновац. економіки. 2017. № 1.

завантажити статтю

Інформація про статтю

Автор:

О. Ю. Амосов

Авторські права:

Cтаттю захищено авторським правом згідно з чинним законодавством України. Докладніше див. розділ Умови та правила користування електронною версією «Енциклопедії Сучасної України»

Бібліографічний опис:

Зайцев Юрій Олександрович / О. Ю. Амосов // Енциклопедія Сучасної України [Електронний ресурс] / Редкол. : І. М. Дзюба, А. І. Жуковський, М. Г. Железняк [та ін.] ; НАН України, НТШ. – К. : Інститут енциклопедичних досліджень НАН України, 2023. – Режим доступу : https://esu.com.ua/article-877914

Zaitsev Yurii Oleksandrovych / O. Yu. Amosov // Encyclopedia of Modern Ukraine [Online] / Eds. : I. М. Dziuba, A. I. Zhukovsky, M. H. Zhelezniak [et al.] ; National Academy of Sciences of Ukraine, Shevchenko Scientific Society. – Kyiv : The NASU institute of Encyclopedic Research, 2023. – Available at : https://esu.com.ua/article-877914

Том ЕСУ:

Стаття має лише електронну версію

Дата опублікування статті онлайн:

2023

Дата останньої редакції статті:

Цитованість статті:

переглянути в Google Scholar

переглянути в Scopus

Для навчання:

використати статтю в Google Classroom

Тематичний розділ сайту:

Ключове слово:

EMUIDідентифікатор статті на сайті ЕСУ

877914

Кількість переглядівдані щодо перегляду сторінок на сайті збираються від початку 2024 року

129

Схожі статті

Крупка
Людина  |  Том 15  |  2014
П. З. Гуцал
Лич
Людина  |  Том 17  |  2016
М. М. Бесхмельніцина
Павлік
Людина  |  2024
О. Д. Семкович, Ю. М. Токарський

ВСІ СТАТТІ ЗА АБЕТКОЮ

Нагору