Постметодика
Визначення і загальна характеристика
«ПОСТМЕТО́ДИКА» — науково-методичний педагогічний журнал. Заснований 1993 Полтавською академією неперервної освіти (видавець) та Харківським педагогічним університетом. Друкували з різною періодичністю, від 2018 — 2 рази на рік. Видають у вигляді тематичних випусків, серед яких — «Світ сучасних педагогічних технологій» (1996, № 4), «В. І. Вернадський: до ноосферної освіти» (2000, № 2), «Іграшки в школі» (2003, № 5–6), «Ідеї В. О. Сухомлинського в сучасній освіті» (2007, № 2), «Інноваційний розвиток закладу освіти» (2022, № 1–2). Публікують результати наукових досліджень з проблем педагогіки, методики шкільного навчання; книжкові новинки; офіційні документи; поради досвідчених психологів; переклади статей провідних європейських освітян. Рубрики: «Філософія освіти», «Педагогічні технології», «Менеджмент освіти», «Інноваційна практика», «Ретрометодика», «Слово психолога», «Українське коло», «Читацький зал», «Хроніка», «Наші ювіляри» тощо. Головні редактори: С. Клепко (1993–2021), С. Дудко (від 2022).