Лабурцева Олена Іванівна — Енциклопедія Сучасної України

Лабурцева Олена Іванівна

ЛА́БУРЦЕВА Олена Іванівна (18. 07. 1961, Риґа) – економіст. Д-р екон. н. (2008), проф. (2010). Закін. Київ. технол. ін-т легкої пром-сті (1983), де й працювала (нині ун-т технологій та дизайну): 2000–14 – зав. каф. маркетингу; від 2014 – проф. каф. маркетингу та реклами Київ. торг.-екон. ун-ту. Наук. дослідження: маркетинг. ціноутворення, стратег. маркетинг, проблеми застосування екон.-матем. методів у маркетинг. управлінні.

Пр.: Маркетинг і розвиток підприємництва в легкій промисловості Украї­ни. 2008; Легка промисловість України: стан, проблеми, перспективи економічного розвитку. 2009 (спів­авт.); Методо­логічні основи стратегічного маркетингового планування // Методол. основи розвитку постіндустр. економіки. 2010; Обґрунтування цінових рішень в умовах ризику та невизначеності // Методол. засади упр. бізнесом. 2014 (спів­авт.); усі – Київ.

Р. В. Пилипчук

Статтю оновлено: 2016

Покликання на статтю
Р. В. Пилипчук . Лабурцева Олена Іванівна // Енциклопедія Сучасної України: електронна версія [веб-сайт] / гол. редкол.: І.М. Дзюба, А.І. Жуковський, М.Г. Железняк та ін.; НАН України, НТШ. Київ: Інститут енциклопедичних досліджень НАН України, 2016. URL: https://esu.com.ua/search_articles.php?id=52698 (дата звернення: 24.10.2021)